Usluge eksternog obračuna zarada
Agencija za knjigovodsvene usluge HLB T&M Consulting ima zaposlene stručnjake i profesionalne knjigovođe sa dugim radnim iskustvom, koji su angažovani na poslovima za obračun zarada i u svakom trenutku spremno odgovaraju na zahteve klijenata. Sa poslovnim partnerima i klijentima sarađujemo stručno i posvećeno,a nastojimo da izađemo u susret svim zahtevima i odgovorimo tačnim i proverenim rešenjem, bez obzira na obim i specifičnost zahteva.
Savremeni uslovi poslovanja stvaraju stalne promene i zahtevaju usklađenost sa zakonskom regulativom u oblasti Zakona o radu, Zakona o porezu na dohodak građana i u oblasti Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Veliki i brz tehnološki napredak, kao i velika potreba da softverska rešenja za obračun zarada budu najmodernija i da se stalno nadograđuju, stvaraju potrebu da se usluge za obračun zarada poveravaju stručnim licima i iskusnom poslovnom partneru.
Naša agencija za knjigovodstvo je specijalizovana za sve vrste poslova koji su vezani za obračun zarada, naknada zarada i druga primanja, kao i za sve prateće administrativne poslove uključujući i kadrovsku evidenciju. Osnovne usluge koje pružamo klijentima u ovoj oblasti su:
- Obračun plata
- Personalna administracija
- Vođenje kadrovske evidencije
- Usluge zapošljavanje nerezidenata
1. Obračun zarada
Naš proces za obračun plata uključuje:
- Obračun zarada za zaposlene
- Obračun ukupnih poreza i doprinosa (na teret poslodavca i na teret zaposlenog),
- Obračun naknada zarada (bolovanje do 30 dana, bolovanje preko 30 dana, porodiljsko odsustvo i ostalo),
- Ostali obračuni (obračun i biznis plan za subvenciju prema Nacionalnoj službi za zapošljavanje, priprema obrazaca),
- Obračun obustava prema kreditima i administrativnim zabranama,
- Obračun za obustave od plata, obračun za stimulacije ili destimulacije zarade,
- Formiranje i slanje elektronskih naloga za plaćanje,
- Kreiranje elektronskih poreskih prijava i obrazaca (OD, OPJ, OPJ1 – OPJ8).
- Podnošenje potpisanih obrazaca poreskih prijava u Poresku upravu i Republički zavod za socijalnu zaštitu,
- Evidentiranje nastalih promena u glavnoj knjizi, u analitičkim evidencijama i drugim poslovnim knjigama za knjigovodstvo,
- Evidencije o svim obračunima i isplatama (obrazac M-4 i obrazac PPP, njihovo popunjavanje i predaja nadležnim ustanovama),
- Priprema i dostavljanje potrebnih obrazaca nadležnim institucijama,
- Obračun za porez na dohodak građana,
- Automatizovan postupak koji se odnosi na importovanje i eksportovanje dokumenata, koji podržava sve formate dokumentacije,
- Podnošenje elektronskih izveštaja.
2. Personalna administracija
U sklopu poslovanja pružamo i ostale administrativne usluge vezane za obračun plata. Personalna administracija podrazumeva brojne administrativne usluge i poslove iz domena radnih odnosa, koje smanjuju kadrovske obaveze i troškova u vezi sa tim, a pritom omogućavaju da efikasno i nesmetano obavljate sve ostale aktivnosti u vašoj firmi.
U usluge personalne administracije uključeno je:
- Prijava radnika nakon zasnivanja radnog odnosa, izdavanje rešenja o prestanku radnog odnosa, kao i odjava zaposlenih,
- Ažuriranje zdravstvenih kartica i podataka o osiguranicima,
- Evidentiranje, čuvanje i arhiviranje ugovora i svih evidencija o zaradama zaposlenih,
- Sastavljanje ugovora o radu (pravilnika o radu), kao i aneksa ugovora o radu,
- Obračun troškova po putnom nalogu zaposlenog za neoporeziv iznos, kao i za iznos preko neoporezivog,
- Izdavanje potvrda (o zaposlenju, visini primanja, o ukupnom trajanju radnog staža i drugih potvrda),
- Priprema odluka (o radnom vremenu, o službenom putovanju, odluka o promeni sedišta firme, o pravu na godišnji odmor, o plaćenom ili neplaćenom odsustvu sa posla, zatim odluka o donaciji, odluka o isplati otpremnine, odluka o bolovanju, o porodiljskom odsustvu i mnoge druge),
- Ostale povezane administrativne usluge.
3. Vođenje kadrovske evidencije
Administrativno vođenje kadrovske evidencije je posao koji oduzima dosta vremena pa sve više klijenata uviđa značaj i prepušta ga stručnim licima. Kadrovska evidencija podrazumeva usluge izrade ugovora za zaposlene i sve ostale kadrovske evidencije, koju izrađuju stručna lica iz pravne službe i prilagođavaju prema unapred definisanim zahtevima klijenata.
Pored redovne izrade dokumentacije vodimo i evidencije o:
- Zaključenim ugovorima o radu zaposlenih,
- Ugovor o radu trudnica,
- Obračun dana za godišnji odmor, evidencije o iskorišćenim i neiskorišćenim danima godišnjeg odmora,
- Odlukama o otkazu ugovora o radu,
- Sporazumnom prekidu radnog odnosa,
- Otkazima ugovora o radu u skladu sa navedenim otkaznim rokom,
- Isteku ugovora o radu na određeno vreme,
- evidencije o mesečnoj kvoti u vezi sa zapošljavanjem osoba sa invaliditetom.
4. Usluge zapošljavanja nerezidenata
Kompanija HLB T&M Consulting vam može pomoći u svim koracima koji su vezani za zapošljavanje nerezidenata. Kada se radi o zapošljavanju stranog državljanina poslodavac ima mogućnost da zaposli strano lice, a to je regulisano Zakonom o zapošljavanju stranaca.
Kako biste sastavili i pojednostavili sve zakonodavne obaveze, uključujući i poreske obaveze prema državi, možemo vam ponuditi usluge za:
- Obračun zarada i svih doprinosa za zaposlene kod poslodavaca, koji nisu prijavljeni kod nadležnih institucija u Srbiji,
- Pomoć u izradi neophodnih ugovora o obaveznom socijalnom osiguranju, kao i pomoć pri registraciji u institucijama (kod nadležnih organa za firme čije sedište nije u Srbiji, već izvan),
- Priprema i obračun zarada za strane državljane (obračun i oslobođenja / izuzeća za doprinose koji se odnose na obavezno socijalno osiguranje u Srbiji),
- Priprema i regulisanje radnih i boravišnih dozvola za strane državljane, kao i njihove porodice.
Prednosti naše kompanije za obračun zarada
Prednosti naše agencije i eksternog obračuna zarade
Praksa i iskustvo predstavljaju najveću prednost naše agencije za knjigovodstvo HLB T&M Consulting, Pored tačnog i brzog obračuna zarade eksterni obračun zarada ima važne prednosti:
- Obračun zarada obavlja proveren tim stručnjaka sa višegodišnjim iskustvom,
- Efikasan proces obračuna plate i svih troškova u skladu sa važećom Zakonskom regulativom
- Umanjuju se troškovi za razvoj i održavanje softvera za obradu podataka,
- Automatizovan proces obračuna plata, koji se efikasno obavlja u kombinaciji sa znanjem i iskustvom eksperata,
- Ušteda vremena u odnosu na samostalno obračunavanje zarada i usaglašavanje sa Zakonskim izmenama,
- Nema troškova za licence i aplikacije povezane sa obračunom zarada,
- Ušteda vremena jer ne postoji potreba za dodatnim učenjem programa za obračun zarada, kao ni potreba za upoznavanjem sa promenama ili najnovijim ažuriranjima programa,
- Osigurana tajnost i čuvanje podataka,
- Veći fokus na obavljanje poslova unutar vaše kompanije.